A Reuters-nek egy névtelenül nyilatkozó adta át a közösségi oldal pénzügyi adatait - tőzsdén nem jegyzett magáncégről lévén szó, a vállalat nem köteles pénzügyi adatait megosztani a nyilvánossággal.
Az adatok szerint a Facebook bevétele 1,6 milliárd dollárra duplázódott 2011 első felében, a nettó bevétel pedig majdnem elérte az 500 millió dollárt. A Facebook kedvező eredményei azt jelentik, hogy az adatvédelmi gondok és a bakik ellenére a pénzt jelentő hirdetők tevékenységük reklámozására alkalmasnak találják a közösségi oldalt. Azt nem tudni, hogy a közösségi oldal bevétele hogyan oszlik meg, a Facebook másik fontos bevételi forrása a digitális javak értékesítéséből adódik.
A Comscore szerint júniusban a Facebookon jelent meg az internetes hirdetések egyharmada az Amerikai Egyesült Államokban, ami több mint a Yahoo, Microsoft, Google és az AOL teljesítménye összesen.
A Facebook magánkézben lévő társaság, ám többször felröppent az a hír, hogy tőzsdére készülne - a legfrissebb pletykák szerint erre 2012-ben kerülne sor. A tőzsdei pénzügyi szakértők egyébként 80 milliárd dollárra becsülték a Facebook értékét - a 750 millió felhasználóval rendelkező közösségi oldal esetében ez a szám még helyes is lehet.
A Facebook hirdető elszívó hatását talán a Yahoo érezte meg a legjobban, aki ügyvezető igazgatóját, Carol Bartz-ot a héten menesztette. A keresőóriás Google is jónak látta saját közösségi oldalát, a Google+-t elindítani - az első két hétben több mint 10 millió felhasználója lett a még béta állapotban lévő oldalnak. Az elemzők szerint, ha valaki, akkor a Google tudja megállítani a Facebook diadalmenetét.