A 2011-es első pénzügyi negyedéves jelentés szerint a Lenovo bevétele 15 százalékkal, 5,9 milliárd dollárra nőtt, azonban éves szinten nyeresége közel megduplázódott és elérte a 108 millió dollárt (egy évvel korábban 54,9 milliárd dollár volt a nyereség) . A gyártó jelentése szerint az asztali számítógépek és laptopok eladásai 23 százalékkal bővültek a vizsgált időszakban - annak ellenére, hogy a vállalatok ebben az időszakban kevesebbet költöttek IT infrastruktúrára, népszerűbbek voltak a tabletek.
A Lenovo az elmúlt negyedévben vált a harmadik legnagyobb PC gyártóvá, megelőzve ezzel az Acert. A Lenovo piaci részesedése az IDC szerint 12,2 százalék, ezzel elmarad az olyan hagyományosan erős cégek mögött, mint a Hewlett-Packard és Dell. Kínában azonban piacvezető 31,7 százalékos piaci szelettel. Az előrejelzések szerint a kínai gyártó dinamikusan fejlődik tovább, és 2013-ra a világ legnagyobb PC gyártójává válik.
A Lenovo nemcsak a személyi számítógépekre, hanem a tabletekre és okostelefonokra is összpontosít az elmúlt időszakban. A gyártó adatai szerint ezen a téren egy év alatt 34 százalékkal nőtt az eladott termékek száma. Fontos szereplővé azonban csak Kínában vált, ott a tablet piac 20 százalékát birtokolja.
Elemzők szerint azonban a számokból kiolvasható dinamikus növekedést ősszel már nem nagyon láthatjuk. Riválisainak, a Dell és a HP részvényeinek értéke is csökkent - annak ellenére, hogy jó adatokat kommunikálhattak a piacnak -, mivel a piac aggódik, hogy a régóta várt kormányzati technológiai IT vásárlások a következő negyedévben is elmaradnak, a zavaros gazdasági helyzet miatt.