Február 28-án és március 1-én rendezik meg az idei év első meghatározó kommunikációs és üzleti és ekereskedelmi konferenciáját, az Evolutiont. Az idei eseményt minden eddiginél nagyobb érdeklődés övezi, ugyanis már csak mindössze kétszáz szabad hely maradt rá, amelyre szervezők nagyjából 1400 résztvevőt várnak.
A kedvezményes jegyek is már csak február 20-ig érhetők el az érdeklődők számára. Az edukációs workshopnak is nevezett esemény idei mottója a "Minden út a fogyasztáshoz vezet", a szervezők ugyanis azt a cél tűzték ki maguk elé, hogy bemutassák, a közösségi média, az influencermarketing, az e-kereskedelem, a digitális hirdetési eszközök, az új média, az érzelem- és adatmarketing, a HR, a fintech és az online videók területén az elmúlt években megjósolt üzleti átalakulások már nincsenek is olyan messze. Sőt, már itt kopogtatnak az ajtónkon és minden ajtó mögött egy-egy fogyasztó található.
"Annyi szó volt már a mindent felforgató üzleti átalakulásokról, annyit fantáziáltunk róluk és kételkedtünk bennük. Sokszor gondoljuk, hogy "Jaj, de előreszaladtunk!", vagy azt hogy "Az még a jövő!". Aztán mégis beigazolódik, hogy az átalakuláshoz szükséges majd minden alkotóelem valahol, valamilyen formában már létezik, itt van már köztünk, a piacon már használatban van." - mondta Csermely Ákos, az Evolution konferencia főszervezője.
A részletes program elérhető a konferencia honlapján.