Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország igazgatója elmondta, hogy a rendszerben már indulásakor hatvannál több márka van elen, amelyek a gazdasági élet szinte valamennyi területét lefedik. A most induló rendszer a vállalatok kapcsolatfelvételét, az információk partnerekhez
történő eljuttatását szolgálja. A cégek márkájukkal kapcsolatos híreket, eseményeket,
hírleveleket tölthetnek fel, a véleménypanel segítségével pedig akár közvélemény?kutatást is folytathatnak a regisztráltak között. A rendszer kidolgozói arra zámítanak, hogy a www.brandbook.hu oldalra olyan speciális ajánlatokat töltenek fel egymás számára a résztvevő cégek, amelyek vonzóbbak a rendszeren kívül elérhetőeknél.
A Brandbook újdonsága, hogy közvetlen kapcsolatot teremt a márka Superbrands oldala, Brandbook?profilja és Facebook oldala között. Az oldalon megjelenő információk igény esetén automatikusan publikálhatóak a Facebook profilon is, így a közösségi média szélesebb rétegei érhetőek el. Kívánság szerint beállítható, mely adatok, hírek legyenek publikusak a Brandbook?on, és melyeket láthassák kizárólag a regisztrált vállalatok. A rendszerben az ajánlatok, meghívók küldése szűkíthető a saját
célcsoportra, így a márkák üzenete valóban azokhoz jut el, akiket érint.
Közösségépítő oldal indul vállalatok számára
Megkezdte működését a Superbrands és a Business Superbrands márkáknak belső kommunikációs bázist építő Brandbook.
Hirdetés
Hirdetés