Közismert tény, hogy Kína egyre növekvő piaccal rendelkezik, és ez nincsen másképp az informatikai iparágban sem. Egy olyan területről van szó, ahol ügyes stratégiával a gyártók nagyot növelhetnek eladásaikon. Az LCD-panelek piacán Kínában újra fellendülés várható.
Az előrejelzések szerint 2011-ben a legtöbb LCD-panelt a Samsung értékesíti Kínában, 35 százalékos piaci részesedéssel. Őket az LG követi, 30 százalékkal. A Chimei Innolux (CMI) várhatóan 18 százalékos részesedést szerez, míg az AU Optronics 15 százalékosat.
A hat legnagyobb gyártó várhatóan 35 millió panelt szállít majd le az idei évben a kínai piacon. Ez enyhe növekedést jelent a tavalyi évhez képest, 2010-ben ugyanis 33 millió darabot értékesítettek. A panelek több mint 50 százaléka LED-es háttérvilágítást használ majd, CCFL helyett.