2018 júniusától a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. az Invitel Távközlési Zrt. megvásárlásával új struktúrában folytatja tovább tevékenységét. A felvásárlás átrendezte az erőviszonyokat a hazai távközlési piacon. A DIGI Csoport átvette az első helyet a hazai műsorterjesztési szegmensben, az internet- és hangszolgáltatások területén pedig a második legnagyobb szolgáltatóvá vált, olvashatjuk a vállalat közlemményében.
Az Invitel megvásárlásával a DIGI Csoport újabb komoly piaci pozícióra tett szert Magyarországon, szolgáltatási területe és ügyfélköre is számottevően bővült. A társaság 30,4 %-os részesedésével jelenleg első helyen áll a magyarországi teljes televízió piacon, a vezetékes szélessávú internet- és telefonszolgáltatások területén pedig 24,8, illetve 22,7 %-os részesedésével a második helyre lépett a szolgáltatók közötti versenyben.
A DIGI Csoport már több mint 1,1 millió ügyfelet szolgál ki Magyarországon. A társaság kiemelt célja, hogy minél előbb egységesítse szolgáltatás portfolióját, ennek érdekében már június elejétől elindították az informatikai- és kommunikációs platformok összehangolását. A DIGI jelentős erőforrásokat fordít arra, hogy kedvező ár-érték arányú szolgáltatásait a lakosság lehető legnagyobb részének elérhetővé tegye.
A DIGI Csoport elkötelezett az ügyfelek magasszintű kiszolgálása iránt, és arra törekszik, hogy folyamatosan növelje a szolgáltatási területén található, nagy sávszélességű technológiával lefedett háztartások számát. A gyors, stabil internet- és a minőségi televíziószolgáltatások nyújtásának elengedhetetlen feltétele a modern, jövőálló hálózat kiépítése. A DIGI Csoport ezért - folytatva eddigi stratégiáját - a jövőben is nagy hangsúlyt fektet a hálózatfejlesztéseire.