A Panasonic-ot nem sújtotta olyan rossz negyedév, mint ami a legtöbb vállalatra jellemző volt a 2012-es utolsó, ünnepi negyedévben. Ami azt illeti, a Panasonic-nak még ünneplésre is akad oka az októbertől decemberig tartó időszakot illetően. Bár az eladásai 8 százalékkal csökkentek, sikerült nyereséget elérnie.
Noha a profit összege nem volt túl hatalmas, mindenképp említést érdemel, ugyanis 667 millió dollárról van szó. Ez a pénzmennyiség ugyanakkor nagyon aprónak tekinthető, ha az előző pénzügyi év mérlegét akarná ellensúlyozni - éves szinten 9,7 milliárd dolláros veszteséget kellett elkönyvelnie a Panasonic-nak.
Ebből jól kivehető, hogy a síkképernyős tévék iránti kereslet globálisan csökken, és a digitális termékek sem teljesítenek sokkal jobban. A Panasonic-nak nem csak sok és jó marketingfogásra lesz szüksége, de lehetséges termékpartnerekre is, ha az idei évet kedvezőbb egyenleggel kívánja zárni.