Nem csak a szlogen és a Pentium márkanév változik azonban, hanem maga a cég logója is. A 37 éven át használt, Robert Noyce és Gordon Moore, a Silicon Valley meghatározó személyiségei által tervezett intel logó, melyben az "e" betű egy kicsit lentebb helyezkedett el, annyiban módosul majd, hogy az egész szó sötétebb színű lesz (az "e" betű feltűnő piros színe is eltűnik, valamint ez a betű is "beáll a sorba" a többiek közé). A szó körül található "bekarikázás" változatlan marad, és az új szlogen szerepel majd alatta. A vállalat új arculatát január 3-án jelentik be hivatalosan.
Bill Calder szóvivő elmondta, hogy a márkanév stratégia összhangban van az intel platform stratégiájával. Az Intel inside szlogen a vállalat mikroprocesszoraira összpontosított, melynek legnépszerűbb családja a Pentium volt. Mostantól azonban más területekre is nagyobb hangsúlyt fektetnek: a fő processzorok körül elhelyezkedő egyéb chipek és chipsetek is hozzátartoznak most már az intel profiljához. A folyamat már megkezdődött például a Centrino laptopokban található WiFi chipekkel, és a hamarosan debütáló Viiv platform is ennek fényében indul hódító útjára a nappalik felé. Az új szlogen tehát azt kívánja sugallni, hogy az intel mostantól több platformot is szem előtt tart, a processzorok mellett.
Maga az Intel inside szlogen 1991-ben indult hódító útjára. Célját -, hogy megismertesse a világgal a számítógép legfontosabb alkatrészét - beteljesítette. Nagy változás van kialakulóban, de Calder leszögezte, az inside szó a továbbiakban is meg fog jelenni egyes processzorcsaládok megnevezésében. Az új szlogen arra kíván utalni, amit a vállalat az elmúlt évtizedekben elért, több technológiai ugrás is a nevükhöz fűződik. Emellett a jövőben is hasonló dinamizmusra számítanak.
Intel: új logóhoz és márkanévhez új szlogen
Nagyjából tizenöt év után a világ egyik meghatározó processzorgyártó vállalata, az Intel úgy döntött, lecseréli jól bevált szlogenjét, amelyet a Pentium márkanévhez kapcsolva hangoztatott. A Pentiumot hamarosan leváltja a Core megnevezés, ehhez kapcsolódva pedig az "Intel inside" szlogen helyett a "Leap ahead" (Ugorj előre) szóösszetételt alkalmazzák majd.