Hirdetés
. Hirdetés

Hatalmasat zuhant a reklámköltés a Twitteren

|

Ekkora csökkenést rég látott a szektor.

Hirdetés

A Twitter felületén a reklámköltések 71 százalékkal csökkentek decemberben - derült ki egy reklámkutató cég adataiból. Az ok, hogy a vezető hirdetők csökkentették a közösségi médiaplatformra desztinált kiadásaikat azután, hogy Elon Musk felvásárolta a társaságot.

A Standard Media Index (SMI) legfrissebb adatai éppen akkor érkeztek meg, amikor a Twitter mindent megtesz a hirdetők elvándorlásának visszafordítására. Számos kezdeményezést vezetett be a hirdetők visszaszerzése érdekében: ingyenes hirdetéseket kínál, feloldotta a politikai hirdetésekre vonatkozó tilalmat, és nagyobb ellenőrzést engedett a vállalatoknak a hirdetéseik elhelyezése felett.

Hirdetés

Az SMI adatai szerint a Twitteren már novemberben is 55 csökkent a reklámköltés az előző évhez képest, annak ellenére, hogy ezekben a hónapokban hagyományosan magasabb a reklámköltés, mivel a márkák az ünnepi szezonban népszerűsítik termékeiket.

A legtöbb vállalat novemberben állította le a költekezést - mutatták ki egy másik kutatócég, a Pathmatics becslései. Ugyanabban a hónapban, amikor Musk visszaállította a felfüggesztett fiókokat, és kiadta a fizetős fiókellenőrzést, amelynek eredményeképpen úgy jelentek meg csalók a platformon, mintha vállalatok volnának - számolt be a Reuters.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.