A Sony nettó profitja 47 százalékkal csökkent az előző év hasonló időszakához képest, így a cég 35 milliárd jenes (326 millió dolláros) profitot könyvelhetett el. Az eladások gyakorlatilag változatlanok maradtak: 2 ezer milliárd jenre rúgnak. A változatlan értékesítési adatok meglepő módon arra utalnak, hogy a dolgok jó irányba haladnak a Sonynál. A Bravia LCD TV-k értékesítése több profitot termel, mint eddig, és a játék üzletág a PlayStation 3 piacra dobása óta először nem viszi, hanem hozza a pénzt. Ugyanakkor a Cybershot és Handycam digitális kamerák, valamint a Vaio PC-k korábban is jól fogytak, ám mostanában meg kell küzdeniük az erősödő konkurenciával.
A elektronikai eszközök teljes értékesítés 0,7 százalékot növekedett 1,4 ezer milliárd jenre, míg a működési profit 57 százalékot csökkent, 44 milliárd jenre. A regionális értékesítések is erősen változtak: Japánban csökkentek, míg az Egyesült Államokban és Európában növekedtek. (Utóbbi pozitív hatását közömbösítette az erős jen. Mindez azt eredményezte, hogy jenben számolva az amerikai eladások éppen hogy csökkentek, míg az európai eladások változatlanok maradtak.) Az elektronikai üzletágat érzékenyen érintette a Sony Ericcson bevételeinek visszaesése, mivel a mobiltelefonos cég 97 százalékkal kevesebb profitot termelt, mint az előző év hasonló időszakában.
Ami a pozitívumokat illeti, a Bravia televíziók felelősek a régiós elektronikai eladások növekedéséért világszerte, kivéve Japánt, ahogy az asztali Blu-ray felvevők vezetik a listát. A Sony reményei szerint 600 ezer asztali Blu-ray felvevőt és 2,5 millió lejátszót értékesít majd az év végéig.
A játék üzletág 17 százalékkal magasabb értékesítési adatokat produkált, mint egy évvel ezelőtt, a működési profit pedig 5 milliárd jenre növekedett, aminek a hátterében a PlayStation 3 eladások állnak. A negyedév folyamán a Sony 1,6 millió darab konzolt szállított le, ami az előző év ugyanezen negyedévében elért eredmény duplája. Ehhez még hozzájárul a PlayStation Portable (PSP) eladások 75 százalékos növekedése is, melynek eredményeként 3,7 millió PSP-t értékesítettek.
A teljes pénzügyi évet tekintve a Sony 2 százalékkal emelte értékesítési előrejelzését, 9,2 trillió jenre. A profit előrejelzések viszont lefelé változtak, ami a Sony Ericcson gyengébb eredményeit tükrözi - így a nettó bevételi előrejelzést 17 százalékkal, 240 milliárd jenre csökkentették.