A YouTube bővíti az átugorhatatlan hirdetések körét. A cég bejelentette, hogy minden olyan alkotó, akik pénzt keres YouTube tartalmaival, ilyen reklámokat helyezhet el a videóiban.
A változás a következő hetekben fog végiggyűrűzni, és az érintettek értesítést kapnak róla, ha jogosultá váltak kikapcsolhatatlan hirdetések elhelyezésére.
A hirdetők általában többet fizetnek az ilyen lelőhetetlen hirdetésekért, vagyis ezzel a technikával a YouTube a csatornák tulajdonosait arra ösztönzi, hogy még szorosabban kötődjenek a platformhoz, és még több tartalmat állítsanak elő, amivel persze a Google tulajdonában lévő cég reklámbevételeit is növelik.
A YouTube egy eszközt is biztosít, amellyel az alkotók tömegesen tudnak hozzáadni vagy eltávolítani átugorhatatlan hirdetéseket, illetve nyomon követhetik az ilyen jellegű reklámokból befolyó összegeket.
Bár a változás nyomán a jelenleginél jóval több átugorhatatlan hirdetéssel találkozunk majd, a YouTube azzal igyekszik enyhíteni a várható felháborodást, hogy a reklámok hosszát húsz másodpercben limitálja.