A cég az MTI érdeklődésére elmondta, az üzletkötésnek köszönhetően a NetPincér jelenlegi 540 étteremből álló kínálata tovább bővül, a foodpanda rendszerében működő 126 étteremmel már folynak az egyeztetések.
A jövőben NetPincér névvel üzemelő cég piaci részesedésének növelése érdekében mobil applikáció fejlesztésén és bevezetésén is dolgozik - mondták.
A vállalat közleménye szerint magyar üzlettel egy időben, a foodpanda azt is bejelentette, hogy Szerbiában, Bosznia-Hercegovinában és Montenegróban felvásárolta a Donesit, míg Horvátországban a Pauza cégeket, tovább erősítve a vállalt pozícióját a közép-kelet-európai régió hat országában.
A berlini székhelyű foodpanda a Rocket Internet inkubátorházból indult internetes ételrendelési oldal, 2013 áprilisa óta van jelen Magyarországon, és fogja össze a házhoz szállító éttermek kínálatát.
A korábban 100 százalékos magyar tulajdonban lévő NetPincér.hu ételrendelési portál 1999-ben indult a magyar piacon. Az Igazságügyi Minisztérium nyilvános adatbázisa szerint a vállalat nettó árbevétele tavaly 6 százalékkal 455,2 millió forintra emelkedett 2012-es évhez képest. Mérleg szerinti eredménye 2013-ra ugyanakkor több mint 90 százalékkal, 2,6 millió forintra esett egy év alatt. A cég nem kívánta kommentálni a pénzügyi eredményeket.