Frank Shaw, a Microsoft vállalati kommunikációs alelnöke blogbejegyzésében nem félt rámutatni arra, hogy ha a cég versenyben akar maradni, bizony újra kell gondolnia eddigi működését, és új termékeket kell a piacra dobnia annak érdekében, hogy az IT világban eddig képviselt előkelő helyét továbbra is megőrizze.
"Az iparág gyorsan mozog, és még gyorsabban változik. Meg kell találnunk a legrövidebb utat ügyfeleinkhez, ennek az egyik legjobb módja pedig az, ha a kommunikációnkon is változtatunk" - fogalmazott blogbejegyzésében az alelnök.
A posztból az is kiderült, hogy a vállalat a kommunikációt illetően új utakat, új eszközöket keres termékei és szolgáltatásai bemutatására: a jövőben élni kíván a Facebook és Twitter lehetőségeinek kihasználásával, de weboldala fokozottabb használatával is megpróbálja majd elérni ügyfeleit.
Bár a Consumer Electronics Show (CES) és a Consumer Electronics Association (CEA) közel 20 éve működik együtt a Microsofttal, 2013-ban a cég már nem kíván kiállítóként részt venni az eseményen. A magyarázat erre mindössze annyi, hogy a Microsoft úgy véli, termékfejlesztései nincsenek összhangban a CES januári megrendezésével, ezért nem látják értelmét annak, hogy nagyobb bejelentéseiket továbbra is a kiállításon ejtsék meg.