A Google-től tavaly júliusban átigazolt, Marissa Mayer által vezetett Yahoo nemrégiben nyilvánosságra hozta a tavalyi utolsó negyedévére vonatkozó pénzügyi jelentését, amely szerint a kérdéses időszakot a vállalat 1,346 milliárd dolláros bevétellel és 272 millió dolláros nyereséggel zárta. 2011 azonos negyedévéhez képest előbbi 2 százalékos emelkedést, míg utóbbi 8 százalékos csökkenést jelent.
A Yahoo keresésekből származó bevétele a tavalyi utolsó negyedévben 482 millió dollárra rúgott, amely éves összehasonlításban 4 százalékos növekedést jelent. Ugyanebben a távlatban a Yahoo hirdetéseinek lekattintási mennyisége 11 százalékkal nőtt, érdekességként a tavalyi harmadik negyedévhez képest 8 százalékos pluszról beszélünk.
A fenti számok ugyan elmaradnak a Wall Street előzetes várakozásaitól, ám a jelentés nyilvánosságra hozatala utána Yahoo részvényei mégis 3,15 százalékkal erősödtek. Ennek elsődleges oka a befektetők részéről valószínűleg a Marissa Mayerbe vetett bizalom, aki az utóbbi nagyjából fél évben pénzügyi, technikai és kulturális frontokon egyaránt komoly változtatásokat eszközölt a vállalatnál, annak problémáit láthatóan a gyökerüknél próbálja kezelni.