Novemberben rendszeresen lehetett olvasni a Belizében jókora zűrbe keveredett John McAfee-ről, hiszen az Intel által 2007-ben felvásárolt biztonsági céget 1987-ben megalapított, majd 1994-ben elhagyott férfit a helyi rendőrség a szomszédja meggyilkolása miatt ki szerette volna kérdezni.
Az úriember az együttműködés helyett a körülötte levő médiaérdeklődést kihasználva bujkálásba és blogolásba kezdett, majd átszökött Guatemalába. A Belizével szomszédos ország rendőrei végül elfogták, majd december közepén visszatoloncolták az Egyesült Államokba, ahol első dolga a sztori megfilmesítési jogának eladása volt.
BrandIndex: McAfee vs. Symantec
Az ügy fejleményeit követő olvasóktól eltérően az Intel már nem örült ennyire az úriemberről szóló híreknek, hiszen azok hatására rekordmélységre süllyedt a McAfee márkanév megítélése a brit YouGov által üzemeltetett BrandIndex szolgáltatásban. A statisztikai cég felmérésében résztvevő fogyasztóknak arra a kérdésre kell válaszolniuk, hogy ha az utóbbi két hétben hallottak valamit a kérdéses márkáról, akkor az pozitív vagy negatív benyomást tett-e rájuk.