A News Corporation eladta az öregedő Myspace közösségi oldalt a Specific Media nevű online hirdető cégnek. A News Corp. 2005-ben több mint fél milliárd dollárt (580 millió dollár) fizetett az akkor még népszerű közösségi oldalnak, ám a felhasználók a Twittert és a Facebookot választották.
Noha az eladási árat nem árulták el, sajtóértesülések szerint 35 millió dollárért cserélt gazdát az oldal. A hírek szerint nem más mint Justin Timberlake popsztár foglalkozik majd az oldal felélesztésével.
A látogatottságot figyelő Comscore adatai szerint 2005-ös első eladása pillanatában a MySpace-en 21,8 millió felhasználó tevékenykedett - akkor a Facebook 8,3 milliónál tartott. Idén májusban a Facebookra csupán az Amerikai Egyesült Államokból 157,2 millióan látogattak el, míg a MySpace csupán 34,9 millióval büszkélkedhetett.
A MySpace sikertelenségét az őt megvásárlók tehetetlensége okozta, hiszen míg a rivális oldalak vicces és szórakoztató kiegészítők sorozatát adták a felhasználók kezébe, a tulajdonosváltás után a MySpace nagyon keveset változott. Az oldal 2010 októberében kimondottan a szórakoztatóipar - zenészek, tévések, filmesek - weboldalává vált, de ez sem segített már a bevételeken. Adatok szerint az utolsó pénzügyi negyedévben 165 millió dolláros veszteséget produkált - ehhez az összeghez viszonyítva a mostani, 35 millió dolláros eladási ár, magasan túlértékelt.