Megváltoztatja márkastratégiáját a Magyar Telekom. Ennek megfelelően 2013-ban egységesíti márkastruktúráját: a lakosságnak, valamint a kis- és középvállalatoknak nyújtott szolgáltatásait egységesen a Telekom – T – márka alá vonja. Megszűnik tehát a T-Mobile és a T-Home. A változtatás nem érinti a nagyvállalati ügyfélkört, a T-Systems márkanév továbbra is megmarad. A Telekom az egységes márkanév bevezetésével párhuzamosan új arculatot vezet be.
Az ügyfelekkel való kommunikációt egyszerűsíti és segíti az egyetlen, beazonosítható márka. A társaság célja, hogy az ügyféligények változására rugalmasan reagálva kiaknázza az új, innovatív szolgáltatási lehetőségeket. Ennek jegyében 2013 folyamán – a tervek szerint – a lakosság közel 40 százaléka számára teszik elérhetővé a 4G/LTE alapú szolgáltatást kültéren – fogalmazott Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója. A jelenlegi kültéri lakossági lefedettség közel 27 százalék.
A Telekom fokozatosan bővíti a 4G/LTE hálózat használatát lehetővé tevő díjcsomagok körét; április 1-jétől például a Mozaik S és M díjcsomaggal is igénybe vehető a szupergyors hálózat. A jövő hónaptól két új csomag is megjelenik. A Next L és XL csomagokban foglalt adatmennyiség a 4G/LTE hálózaton is használható. Hasonlóképpen bővül a 4G/LTE lehetőségeit kihasználó kis-, közép- és nagyvállalati csomagok, szolgáltatások köre. Ezzel párhuzamosan a Telekom kínálatában egyre több olyan mobileszköz jelenik meg, amely működőképes a 4G/LTE hálózaton.
Április 1-jétől a Moziaréna szolgáltatás már nemcsak a T-Home interaktív TV előfizetői, hanem minden Telekom ügyfél, sőt más szolgáltatók ügyfelei számára is elérhető. A filmek PC-n, valamint Android alapú tableten és okostelefonon egyaránt megnézhetők. Újdonság, hogy ezentúl bankkártyával is lehet fizetni a szolgáltatásért (a Visa kártyákkal körülbelül április 20-ig még várni kell).