Jelenleg az ECHO díj a legnagyobb nemzetközi elismerés ezen a területen, amivel a kiemelkedő kreativitást, marketing stratégiát és kiváló direkt marketing válasz eredményeket ismerik el. Évről évre körülbelül ezer direkt marketinggel foglalkozó cég és ügynökség nevez a versenybe a világ minden részéről.
A DMA ECHO díjai az üzleti kategóriák nagyon széles területét fedik le, így a pénzügyi termékek és szolgáltatások, a vállalati és lakossági szolgáltatások, a kiadói szolgáltatások és szórakoztatás, a kommunikáció és közművek, az autóipar, az információ technológia, a biztosítás, a kiskereskedelem és direkt értékesítés, a termék gyártás és elosztás, az utazás, vendéglátás és fuvarozás, a gyógyszeripar és egészségügy, illetve a non-profit szektor területén egyaránt kiadásra kerülnek.
A 2007. évi pályázati kiírás január 31-től online elérhető lesz, de a FeedYourEcho.org weboldalon már most regisztrálhatják magukat az érdeklődők, akik ezáltal minden fontos ECHO információról azonnal értesülhetnek.
A múlt októberben, San Francisco-ban megrendezésre került "DMA06" nemzetközi direkt marketing konferencia és kiállítás keretében az ECHO díj lebonyolító szervezete Vámos-Hegyi Attilát, a magyar Direkt Marketing Szövetség alelnökét nevezte ki magyarországi nagykövetévé, aki minden, az ECHO díjat érintő kérdésben, így a zsűribe kerülést és a zsűrizést illetően, vagy a 2007. január 31-től április 24-ig benyújtható pályázatokkal kapcsolatban segítséget nyújt az érdeklődőknek.
ECHO nemzetközi direkt marketing pályázat
Az USA Direkt Marketing Szövetsége, a DMA által alapított nemzetközi ECHO díj 1930 óta honorálja a legjobb direkt marketing kampányokat.
Hirdetés
Hirdetés