Tíz napi szünet után az eBay ismét hirdet a Google oldalain, de a továbbiakban jóval alacsonyabbak lesznek a reklámköltései, mint eddig. Mint arról korábban beszámoltunk, a Google épp arra a napra időzítette ügyféltoborzó rendezvényét, amikor az eBay éves konferenciáját tartotta, ráadásul ugyanabban a városban. Az eBay ezt nem vette jó néven, és leállította hirdetéseit az internetes kereső oldalain. A Google lefújta a rendezvényt.
Az eBay viszont nem szüntette meg azonnal a bojkottot, hanem meghosszabbította pár nappal, majd június 22-étől ismét visszatért a Google oldalaira. Az eBay a szünetet azzal indokolta, hogy teljesen szokványos kísérletről van szó, amelynek célja felmérni, hogy melyik hirdetési forma a leghatásosabb a cég számára. Hani Durzy, az eBay szóvivője nyilatkozata szerint a vállalat úgy találta, hogy nincs akkora szüksége a Google AdWords hirdetési felületére, mint korábban gondolták, ezért átcsoportosítják a reklámra költött összegeket. Durzy nem részletezte, hogy pontosan mennyit fordítanak a továbbiakban az AdWords-re, csupán annyit mondott, hogy az erre előirányzott költés "jóval alacsonyabb lesz", mint azelőtt.
A két vállalat közötti kapcsolat azután romlott meg, hogy a Google elindította a Checkout internetes fizetési szolgáltatását, ami konkurenciája az eBay PayPal szolgáltatásának.