2012. negyedik negyedévében a Samsung piaci részesedése a tabletek kategóriájában 15,1 százalékra emelkedett, ami a kétszerese volt a korábbi negyedévek 7,3 százalékának. A koreaiak hisznek abban, hogy a trend folytatódik, de legalábbis, hogy az év hátralévő részében élénk lesz a kereslet az efféle hordozható készülékeket illetően.
A Samsung jóval nagyobb keresletet vár a táblái iránt: ami azt illeti, az idei évben nagyjából 40 millió ilyen eszközt akarnak értékesíteni, ami a duplája lenne a 2012-es eladásoknak. Ezzel nagy feladat vár a Galaxy Note 8.0-ra és a közelgő, Windows 8-cal felszerelt modellekre egyaránt.
Ezek mellett fontos szerepe lesz még a Galaxy Tab szériának is, amelynél ugyancsak a lehető legtöbb eladott darabszámot akarja kicsikarni a Samsung. Bár az idei évben a felsőkategória sem ígérkezik eseménytelennek az ágazatban, mégis úgy tűnik, hogy 2013. az olcsó és takarékos tabletek szezonja lesz.