Az eddigi 150 dolgozó mellé idén még 150-et, jövőre pedig 120 új alkalmazottat vesz fel a zalaegerszegi központú, call centereket üzemeltető Binax cégcsoport - közölte csütörtöki sajtótájékoztatóján a cégcsoport tulajdonosa.
Ott Tibor elmondta: az 1998-ban Zalaegerszegen indult és jelenleg Nagykanizsán is partnereinek telefonos ügyfélszolgálati tevékenységet végző cégcsoport hat társaságból áll. A két zalai városban ügyfélszolgálati tevékenységgel, piaci és közvélemény-kutatással, valamint értékesítési kampányok támogatásával foglalkoznak.
Tevékenységükhöz elengedhetetlen a kiemelkedő szintű informatikai és energetikai háttér, hogy munkaidőben 99,99 százalékos biztonsággal foglalkozzanak ügyfeleik kiszolgálásával. Példaként említette, hogy az ukrajnai háború óta megnégyszereződött a kibertámadások száma, de egy esetleges infrastrukturális probléma esetén is akár tíz napig képesek a teljes rendszerüket működtetni saját energetikai erőforrásaikkal.
A 2012-ben Zalaegerszeg innovációs díjával kitüntetett cégcsoport tulajdonosa arról is beszámolt, hogy a koronavírus-járvány miatt megfogyatkoztak a partnereik, így 150 főre csökkent az alkalmazottaik száma. Túlnyomó többségében nőket alkalmaznak, akik között nagyon sok a kisgyermekes, egyedülálló, idős szüleiket gondozó, így az ő érdekükben is lehetőséget teremtettek a járvány idején az otthoni munkavégzésre.
Az elmúlt év végén jelentős informatikai és ingatlanfejlesztést indítottak, illetve a munkahelyek bővítését is megkezdték. Nemrég 50 új alkalmazott állt munkába, jelenleg zajlik további félszáz munkaerő kiválasztása, de a nyár végén még újabb 50 ember felvételét tervezik, jövőre pedig még 120 dolgozóval kívánják bővíteni a létszámukat - ismertette Ott Tibor.
A nyereséggel működő cégcsoport 2021-ben mintegy 1,8 milliárd forintos nettó árbevételt ért el, a tavalyi évet pedig várhatóan 2,2-2,5 milliárd forint közötti bevétellel zárják. A vállalatcsoport 2023-ra 3 milliárd forint körüli árbevételt tervez, fejlesztéseit saját forrásból hajtja végre.