A két vállalat vasárnap jelentette be egyesülését, ezzel olyan sikeres márkák kerülnek egy kézbe, mint a Call of Duty sorozat, a Guitar Hero, a gördeszkás Tony Hawk játékok vagy a World of Warcraft. A Blizzard az online játékpiac legmarkánsabb szereplője, hiszen világszerte 9 millióan fizetnek elő a World of Warcraft című MMORPG-re (Massively Multi-player Online Role-Playing Game - sok játékost tömörítő online szerepjáték). A cég tulajdonosa a francia Vivendi médiacsoport. Az egyesülés során a Blizzard 2 milliárd dollárt fektet majd az új cégbe, míg az Activision 1 milliárddal száll be.
A fúzió után a céget Activision Blizzardnak hívják majd, és az Activision jelenlegi elnök-vezérigazgatója, Bobby Kotick vezeti. A két cég más-más területen erős, így az összeolvadás olyan céget eredményez, amely minden játékplatformon és minden földrészen komoly erőt képvisel. A Blizzard különösen erős Ázsiában, ahol a Starcraft sorozat nagyon népszerű. Első része 1998-ban jelent meg, és népszerűségét mi sem bizonyítja jobban, minthogy dél-koreaiak millió játsszák cyberkávézókban, a professzionális játékosok összecsapásait pedig a televízióban is közvetítik. Az Activision mindhárom új generációs konzol - Microsoft Xbox 360, Sony PlayStation 3, Nintendo Wii - piacán jelen van olyan franchise-okkal, mint a Spider-Man és az X-Men.