A 3 évre szóló infokommunikáció-technológiai (ICT) megoldáscsomagról szóló megállapodás több szolgáltatási elemet is tartalmaz. A két cég – a többi között –megállapodott: a központi informatikai eszközök adatközponti elhelyezéséről, országos vezetékes hang- és adatszolgáltatás biztosításáról, 1100 bolti VPN végpont (Virtual Private Network) biztosításáról és mobilszolgáltatásokról.
A 100%-ban hazai tulajdonban lévő Coop cégcsoport a T-Systems ügyfeleinek körében, a kereskedelmi láncok között is a kiemeltek közé tartozik, az ICT szolgáltatások igénybevételét tekintve a legnagyobb három kereskedelmi kliens közt szerepel. Az új szerződésbe foglalt szolgáltatások komplex, egységes kezelése biztosabb tervezést és költséghatékonyabb működést tesz lehetővé a jövőben a Coop cégcsoportnál.
Az ország különböző pontjain működő hálózatok elektronikus adatcseréjének biztosítása, valamint a kereskedelmi információk egységes gyűjtése különös jelentőséggel bír a szövetkezeti alapokon nyugvó cégcsoport működésében, és ehhez elengedhetetlen a biztos infokommunikációs háttér.
„Azok a vállalkozások, akik maguk kezelik saját, egyre bonyolultabb műszaki infrastruktúrájukat, növekvő költségekkel szembesülnek – mindezt ráadásul az árrések szűkülése idején.” – mutatott rá Budafoki Róbert, a T-Systems Magyarország Zrt. vezérigazgatója – „Ám van alternatíva: egy olyan ICT-szolgáltatási csomag, amely különböző telekommunikációs és informatikai elemeket tartalmaz, melyeket az ügyfél személyre szabva, a mindenkori igény szerint, illetve használatarányos díjazás mellett vehet igénybe. A T-Systems ilyen megoldásokat dolgozott ki a Coop számára is.”