Bejelentette a blogszolgáltatást nyújtó Posterous akvizícióját a Twitter; a felvásárolt vállalat mérnökei, termékmenedzserei a jövőben az utóbbi csapatát fogják erősíteni. Vagyis nem csak piacot vett magának a microblogging szolgáltató, hanem tudást is. A felvásárlás - egyelőre - nincsen hatással a Posterous-t már jelenleg is használók élményére: a Posterous Spaces továbbra is, megszakítás nélkül működőképes marad. Azok számára, akik szeretnék lementeni saját tartalmaikat és más szolgáltatásba migrálni, a Twitter részletes információkat biztosít a következő hetekben.
A megállapodás pénzügyi részleteit üzleti titokként kezelik a felek, az akvizíció összegéről adat nem látott nyilvánosságot.
2008 júliusában alapították San Fransisco-ban a Posterous-t, mely blogszolgáltatása révén magán, kiscsoportos megosztást és nagyobb, széles közönség számára történő tartalom-közzétételt egyaránt biztosít.
„A Twitter előtt álló lehetőségek elképesztően izgalmasak, és nem is lehetnénk boldogabbak azzal, hogy csapatunk szakértelmét egy olyan termék fejlesztésének szolgálatába állíthatjuk, melyet felhasználók százmillió használnak szerte a Földön” - nyilatkozott az ügylet kapcsán Sachin Agarwal, a vállalat alapító-vezérigazgatója. Agarwal egyébként szintén a Twitter berkein belül folytatja pályafutását termékmenedzserként, de munkájáról további részleteket nem közölt.