Naponta halljuk és olvassuk, hogy a szélessávú hálózatok fejlesztése új távlatokat nyit a vállalkozások számára. A gyakorlat viszont azt mutatja, hogy a szupergyors net csak egy induló lehetőség. Bár a legtöbb cég tisztában van vele, hogy az internet és a digitális megoldások segítségével növelheti vállalkozása sikerét, a kisvállalkozók sokszor nem tudják, hogyan kezdjenek hozzá.
A UPC Magyarország hisz abban, hogy az igazi siker ott kezdődik, ha a kis- és közepes méretű vállalkozások megismerik és aktívan, professzionálisan használják az üzletfejlesztésre a közösségi média felületeket, applikációkat és keresőoptimalizációs megoldásokat. Ezért hívta életre a UPC Business Tuning programot, és ezért indította útjára a Tuning Show névre keresztelt pályázatot is, amelyre még március végéig lehet jelentkezni a kreatív online megoldásokkal. A UPC a legötletesebb elképzelésekhez nemcsak anyagi, hanem digitális szakmai segítséget is nyújt majd.
"A UPC-nél szívünkön viseljük a gazdaság motorjának számító kkv szektor sorsát; hisszük, hogy a vállalkozások digitális fejlesztése olyan gazdasági és társadalmi hasznossággal bír, amit felelős vállalatként nekünk is támogatnunk kell" - mondta Bodon Ildikó, a UPC Magyarország üzleti szolgáltatásokért felelős igazgatója.
A Business Tuning program részeként márciusban egy ingyenes tréninggel támogatta a kisvállalkozók digitális oktatását a UPC, ahol a vállalat szakértői bemutatták azokat az üzleti szempontból releváns internetes eszközöket, amelyek segítségével sikeresebbé tehetők a kisvállalkozások az online térben. Az oktatási anyagokat a Business Tuning program honlapján a továbbiakban is ingyenesen érhetik el az érdeklődők.