A BBC saját internetes híroldalán számolt be a YouTube-bal kötött megállapodásról, amelynek értelmében rövid műsorrészleteket tesznek közzé a népszerű videomegosztó oldalon. A brit közszolgálati televízió ezzel egyrészt népszerűsíteni szeretné magát a havonta több mint 70 millió felhasználó által látogatott site-on, másrészt reklámokat is futtat majd az oldalon. A Flash Video technológiát használó videomegosztón három BBC-s csatorna kap helyet: a BBC, a BBC Worldwide és a BBC News. Az első csatorna reklámmentes lesz, a második kettőt viszont a videók elé bevágott hirdetésekből kívánják finanszírozni.
A BBC olyan műsorok anyagát kívánja publikálni a YouTube-on, mint a Dr. Who, a Top Gear vagy David Attenborough természetfilmjei. A brit tévétársaság vezetői azt is kijelentették, hogy nem fogják letiltatni a felhasználók által feltöltött műsorrészleteket, mivel azokat is jó reklámnak tekintik. Arra viszont fenntartják a jogot, hogy a rossz minőségű felvételeket lecseréljék, vagy eltávolítsák a mások szerzői jogait sértő anyagokat (például sportklipeket), illetve azokat, amelyeket úgy alakították át, hogy az károsíthatják a BBC hírnevét.
A tévétársaság új médiával és technológiával foglalkozó igazgatója leszögezte: nem az a céljuk, hogy teljes műsorokat terjesszenek a YouTube-on; a videomegosztót csupán promóciós eszköznek tekintik. Az Egyesült Államokban korábban többek közt a CBS tudta jelentősen megnövelni műsorainak nézettségét úgy, hogy azokból a YouTube-on terjesztett részleteket.