Amennyiben az Apple ipades üzlete egy külön cégként működne, akkor technikailag a 11. legnagyobb amerikai vállalat lenne, a Bernstein Research jelentése szerint. A Fortune szerint az iPad-vonal 32 milliárd dolláros bevételt hozott tavaly, ami a fogyasztói tabletpiac 60 százalékát jelenti. Idén ez 75 százalékra, 46 milliárdra nőhet.
Az iPadek olyan jól teljesítenek a piacon, hogy még a jól ismert márkákat is maguk mögé sorolják, így a Nike-t vagy a McDonald's-ot. A Fortune tavalyi 500-as listáján az iPad a 98. helyet tudná elfoglalni a fenti elemzőcég szerint.
Az elemzők szerint a 2012-ben eladott 58 millió iPad helyett 2015-re az értékesített darabok száma már eléri a 166 milliót. Ennek ellenére a Fortune szerint az Apple vásárlói között kevés az, aki ismét Apple terméket venne, ellentétben más márkák vevőivel, mint például a Nike-nál és a Louis Vuittonnál. Ezen kell most változtatnia az iPhone-oknak és az iPadeknek.