Hirdetés
. Hirdetés

Az iPad márka értékesebb a Nike-nál és a McDonald's-nál

|

Az iPad akkorára nőtt, hogy mára a legértékesebb cégekkel tud versenyezni.

Hirdetés

Amennyiben az Apple ipades üzlete egy külön cégként működne, akkor technikailag a 11. legnagyobb amerikai vállalat lenne, a Bernstein Research jelentése szerint. A Fortune szerint az iPad-vonal 32 milliárd dolláros bevételt hozott tavaly, ami a fogyasztói tabletpiac 60 százalékát jelenti. Idén ez 75 százalékra, 46 milliárdra nőhet.

Az iPadek olyan jól teljesítenek a piacon, hogy még a jól ismert márkákat is maguk mögé sorolják, így a Nike-t vagy a McDonald's-ot. A Fortune tavalyi 500-as listáján az iPad a 98. helyet tudná elfoglalni a fenti elemzőcég szerint. 

Az elemzők szerint a 2012-ben eladott 58 millió iPad helyett 2015-re az értékesített darabok száma már eléri a 166 milliót. Ennek ellenére a Fortune szerint az Apple vásárlói között kevés az, aki ismét Apple terméket venne, ellentétben más márkák vevőivel, mint például a Nike-nál és a Louis Vuittonnál.  Ezen kell most változtatnia az iPhone-oknak és az iPadeknek.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.