Az új vezérigazgató, Andy Jassy alatt az Amazon még inkább fel kívánja rázni a reklámüzletágát, hogy vonzza a tévéreklám-dollárokat. A hirdetések számára új területeket is keres, többek között a való világban működő mindenféle élelmiszert foirgalmazó áruházakban való elhelyezést. Növekedése arra késztette a Walmartot, az Instacartot, a Walgreenst és más kiskereskedőket is, hogy saját kiskereskedelmi médiaplatformokat építsenek. A nagy hálózatokat működtető kiskereskedelmi és kézbesítő cégek, köztük az Albertsons és az Instacart is igyekeznek saját hirdetési üzletágat kiépíteni, és ehhez csúcstehetségű munkaerőt vesznek fel.
A hirdetési üzletág az Amazon üzletének egy apró szelete, de ez a vállalat egyik leggyorsabban növekvő területe. A negyedik negyedévben 32 százalékkal nőtt. A technológiai óriás a hirdetők "keresési költségvetésére" is pályázik, amely egyébként többnyire a Google-hoz kerül. Emellett az audio- és videoreklámok értékesítését is fokozza.
A marketingesek arra panaszkodnak, hogy az Amazonon nehéz eligazodni. A cég erre azt válaszolja, hogy összetett megközelítése szándékos, de olyan eszközöket vezetett be, amelyek megkönnyítik a marketingesek számára a hirdetések megvásárlását és mérését. Ennek ellenére a struktúra olyan cégekből álló hálózatot hozott létre, amelyek arra szakosodtak, hogy segítsenek a marketingeseknek eligazodni a webhelyen.