Hirdetés
. Hirdetés

Andy Jassy, az Amazon vezérigazgatója eltávolodik Bezos első számú prioritásától

|

Andy Jassy, az Amazon vezérigazgatója máris nyomot hagyott a vállalaton, többek között azzal, hogy kevésbé koncentrál Jeff Bezos első számú prioritására.

Hirdetés

Jeff Bezos az általa alapított és vezetett Amazont egy apró startupból a világ egyik legnagyobb és legértékesebb vállalatává tette. Ezen az úton a legfőbb prioritása mindig a vásárló volt. A Forbes szerint Bezos 23 részvényeseknek szóló levelében 443 alkalommal fordul elő a "vásárló" szó, többször, mint bármely más kulcsszó, amelyről általában beszélt. Ezzel szemben az "Amazon" csak 340-szer fordul elő.

Kétségtelen, hogy Bezos szinte megszállottan a vásárlóra összpontosít, ami nagyban hozzájárul ahhoz, hogy az Amazon olyan sikeres lett, amilyen sikeres. Bármilyen más hibás lépéseket is tett a vállalat az útja során, bármilyen más problémái is vannak, az Amazon azáltal vált azzá a behemóttá, ami, hogy azt nyújtja, amit a vásárló akar, olyan áron, amilyen áron ő akarja.

Érdekes módon a vállalat legutóbbi negyedéves telefonbeszélgetésén Jassy úgy tűnt, hogy némileg eltolódik a hangsúly a vásárlóról. A Forbes munkatársa, Bill Murphy, Jr. szerint Jassy a következőképpen vázolta fel prioritásait:

Hirdetés
  1. Valószínűleg az első számú prioritás, a csapattal töltöm az időt, hogy csökkentsük a működési hálózatunkban való kiszolgálás költségeit…
  2. A második dolog, amiről prioritás szempontjából beszélnék, az a sebesség. Úgy gondoljuk, hogy továbbra is attól boldogabbak az ügyfelek, ha gyorsabban kapják meg a termékeket, és magasabb arányban konvertálnak, ha gyorsabb szállítási ígéreteket látnak ...".
  3. Úgy gondolom, hogy az éles árképzés mindig fontos. De különösen az ilyen típusú bizonytalan gazdaságban, ahol a vásárlók nagyon tudatosan gondolkodnak arról, hogy mennyit költenek ... továbbra is nagyon keményen dolgozunk azon, hogy élesek legyünk az árazás terén ... ".
  4. És aztán az ügyfélélmény javítása, amin folyamatosan dolgozunk ... továbbra is nagyon keményen fogunk dolgozni az ügyfélélményen, és még sok mindent tervezünk ...".

Jassy négy prioritása közül az ügyfélélmény a negyedik, talán nem véletlenül. Igaz, hogy Jassy a második prioritásnál megemlíti az "ügyfelek boldogabbá tételét", de a kettes számú prioritásnál nem ez áll a középpontban. A hangsúly a gyorsabb logisztikán van... ami azt eredményezi, hogy az ügyfelek boldogabbak lesznek.

Bár Jassy egyértelműen a boldog ügyfelek miatt aggódik, úgy tűnik, hogy nem ugyanarra a mérőszámra összpontosít, mint Bezos. Hogy ez beválik-e az Amazon számára, vagy aláássa azt, ami a vállalatot naggyá tette, azt még nem tudjuk - írja a WebProNews.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.