Hirdetés
. Hirdetés

Acer Global Press Conference 2008

|

A tajvani Acer Budapesten tartotta évenkénti globális sajtótájékoztatóját. A cég vezetői az Acer alá tartozó márkák pozicionálásáról és a piac alakulásáról beszéltek.

Hirdetés

"A PC piac növekedésének a felhasználók mobil termékek iránti igénye a motorja és a mobilitás mindig is az Acer fókuszában állt." Mondta Gianfranco Lanci az Acer elnök-vezérigazgatója. Az Acer pedig szemlátomást azon igyekszik, hogy a piac valamennyi szegmensét lefedje a tulajdonában lévő, mostanában megszerzett és egy új márka révén. A cég szeretné az Acer márkát feljebb pozicionálni a piacon, míg a Packard Bell - mely köszönhetően az észak-európai gyökereinek különösen Hollandiában, Angliában és Franciaországban erős - és a Gateway - mely pedig az Egyesült Államokban ismert - lesz a cég végfelhasználókat célzó márkája. Ugyanezen a két márkanéven szándékoznak a már-már divatcikké váló termékeket is megjelentetni, valószínűleg a nemrégiben megvásárolt eTen PDA és okostelefon termékvonalát is ezekbe olvasztják majd be.

gianfrancolanci.jpg
Gianfranco Lanci az Acer elnök-vezérigazgatója

Újdonság az Acer palettáján - legalábbis mifelénk - az eMachines termékvonal, mely a belépő szintet célozza asztali és noteszgépeivel. A 2004-ben felvásárolt, olcsó gépeket gyártó amerikai cég nevét az öreg kontinensen is meghonosítja az Acer, így hamarosan találkozhatunk is a hazai üzletek kínálatában termékeikel. A sajtótájékoztatón csak nagyon rövid idő állt rendelkezésre ahhoz, hogy tapasztalatokat szerezzünk ezekről a gépekről és valamelyest kipróbáljuk őket, de azt kell mondjuk, hogy az első benyomásaink nagyon jók, kimondottan jó anyagokból készülnek - bővebben majd ha tesztközelbe kerültünk velük.

emachine.jpg
eMachine, új szereplő a belépőszintű gépek piacán. Hamarosan az üzletekben nálünk is és természetesen nem csak asztali gépekkel.

Az Acer bejelentett pénzügyi eredményei sem éppen rosszak. Az első félévet 8,14 milliárd amerikai dolláros konszolidált bevétellel zárták, ami 31 százalékos növekedést jelent az előző év hasonló időszakához képest. A második negyedévben 4,03 milliárd amerikai dolláros konszolidált bevételt jelentett a cég, mely 33 százalékkal több, mint egy évvel ezelőtt. Az adózás utáni nyeresége a cégnek az első félévre vetíve 189,98 millió amerikai dollár, ami 23 százalékkal marad ez az egy évvel korábbi eredménytől. A második negyedévben 94,7 millió dolláros adózás utáni profitot produkáltak, mely viszont 48 százalékkal több, mint egy évvel korábban.

acertablazat_k.jpg

Kattintásra nagyítás!
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.