Hirdetés
. Hirdetés

A világ legnagyobb üzletkritikus IT-szolgáltatójához fordult a CIB Bank

|

A CIB Bank a Kyndryl segítségével modernizálja kritikus fontosságú folyamatait.

Hirdetés

A pénzintézetek világszerte hatalmas technológiai változáson mentek keresztül az elmúlt néhány évben. Ezt tovább gyorsította a világjárvány, amely átformálta az ügyfelek elvárásait is a banki szolgáltatásokkal és interakciókkal kapcsolatban. Ezért a CIB Bank hároméves technológiai szolgáltatási megállapodást kötött a Kyndryllel, hogy korszerűsítse és működtesse a bank hitelezési munkafolyamatait és az ezek alapjául szolgáló platformot. A Kyndryl közel 90 ezer alkalmazottja a világ több mint 60 országában ad fejlesztést, biztonságot és üzemeltetést integráló tanácsadói, implementációs és menedzselt szolgáltatásokat négy ezernél több, globális vállalatnak, közöttük a Fortune 100-as listán szereplő szervezetek háromnegyedének, a legnagyobb bankoknak és biztosítóknak, távközlési és kereskedő cégeknek, légitársaságoknak és autóipari vállalatoknak.

Univerzális hitelintézetként a CIB Bank a kereskedelmi banki és befektetési szolgáltatások teljes körét nyújtja országos lefedettségű fiókhálózatával közel 415 ezer ügyfelének, miközben folyamatosan keresi az innovatív, ügyfeleire szabott megoldásokat. A CIB Bank szolgáltatásai társas vállalkozások, intézmények, önkormányzatok és egyéni vállalkozók, valamint lakossági ügyfelek számára egyaránt elérhetők. A bankfiókok mellett rendkívül sokféle elektronikus csatorna is az ügyfelek rendelkezésére áll pénzügyeik gyors és kényelmes intézéséhez, mint például a CIB Internet Bank, a CIB Bank Online, a CIB Bank Mobilalkalmazás vagy az eBroker információs és értékpapír-kereskedési rendszer.

Hirdetés

A Kyndryllel való partnerség részeként a CIB Bank újraszabja hitelezési folyamatait, racionalizálja az ezzel foglalkozó munkatársak feladatait és terhelését, így még gyorsabban reagál majd a piaci és szabályozási változásokra.

A döntést az indokolta Sante Cusimano, a CIB Bank működés-irányítási vezérigazgató-helyettese és igazgatósági tagja szerint, hogy komoly kihívást jelentett számukra a régi és új alkalmazások, valamint az évek során nem integrált módon bevezetett különböző folyamatok egyidejű kezelése, ugyanis a csak részben strukturált megközelítés jelentősen korlátozta a skálázhatóságot. IT-környezetük modernizálása és integrálása a kritikus műveletek rendelkezésre állásának javítása mellett elengedhetetlen volt számukra a digitális átalakulás útján, hogy fenntarthassák elektronikus csatornáik jelentős, 80%-os penetrációját. Határozottan úgy gondolják, hogy a digitalizáció több mint egy front end, ez egy holisztikus rendszer. Ezért bízták meg a Kyndryl Magyarországot is három projektfolyamat egyidejű bevezetésével és menedzselésével, és más innovációs kezdeményezések is folyamatban vannak anyavállalatukkal, az Intesa Sanpaolo-val, egyéb partnerekkel és a belső IT csapatukkal.

A megállapodás részeként a Kyndryl frissíti a CIB Bank meglévő üzleti folyamatplatformját, korszerűsíti a kisvállalati hitelplatform front-end-jét, valamint teljesen újraírja és optimalizálja a bank fedezetlen hitelnyújtási munkafolyamatát. A projekt befejezését követően a Kyndryl fogja kezelni a teljes platformot a működési kockázatok csökkentése és a digitalizáció felgyorsítása érdekében.

"A bankok is a digitális átalakítás mellett teszik le voksukat, sok más vállalkozáshoz hasonlóan. A hitelintézetek minden eddiginél jobban törekednek arra, hogy olyan differenciált, személyre szabott élményt nyújtsanak, amely online és személyesen is vonzza az ügyfeleket. Az újdonságokat gyorsan és rugalmasan kívánják megvalósítani. A Kyndryl szolgáltatásokkal a banknak sokkal kevesebb időre van szüksége az üzleti folyamatok létrehozásához vagy módosításához, amikor a termékportfólió vagy a szabályozás változik." - mondta Szabó János, a Kyndryl Magyarország országigazgatója.

A Kyndryl-szolgáltatások lehetővé teszik a banki fejlesztők számára, hogy könnyen tervezzenek új, vagy módosítsanak meglévő folyamatokat, miközben biztosítják, hogy a platform naprakész, rugalmas és megbízható legyen. A CIB Bank modernizációs programjának célja, hogy fejlessze üzleti modelljét és a kritikus műveletek elérhetőségét annak érdekében, hogy hatékonyan működjön, és még jobban szolgálja ki az ügyféligényeket.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.