Többségi tulajdont szerzett Magyarország legnépszerűbb vásárlási tanácsadó portáljában, az Árukeresőben a dél-afrikai Naspers. A megállapodás értelmében az online vásárlási kalauz a továbbiakban a Naspers közép-európai csoportját, az Allegrót színesíti a szintén idén taggá vált TeszVesz és Vatera mellett. Az Árukereső saját néven, az oldal jellemzőinek megváltoztatása nélkül folytatja működését.
Az Árukereső 2004-ben alakult, és az azóta eltelt öt évben Magyarország piacvezető ár-összehasonlító oldalává vált. A portált üzemeltető cég (árukereső.hu Kft.) az országhatárokon túl is működteti szolgáltatásait: Romániában, Bulgáriában, Csehországban, Törökországban és Portugáliában működtet hasonló oldalakat.
Látogatóinak száma a hat országban havi szinten eléri a 3,5 millió főt, árbevétele 2008-ban 140 millió forint volt.
Az online áruböngészésben további növekedési potenciált látó Allegro a mostani alku értelmében 75 százalékos tulajdonrészt szerzett a regionális elérésű Árukeresőben. A lengyel székhellyel bíró csoport portfóliójában már most is több régióbeli ár-összehasonlító és aukciós site található, köztük a magyar Vatera és TeszVesz.