A Samsung bejelentette, hogy Németországban megnyitotta új B2B online áruházát, amely a Samsung.com-on belüli szolgáltatás. A kis- és középvállalkozások vásárlási előnyöket vehetnek igénybe, és a termékekhez és megoldásokhoz kapcsolódó szolgáltatásokat kaphatnak.
Az online áruházak segítségével a Samsung B2B ügyfelei különböző online fizetési módokon keresztül fizethetnek, valamint részletfizetést és számlafizetést is kaphatnak. A hivatalos blogbejegyzés szerint a B2B ügyfelek exkluzív, csak vállalatoknak szóló promóciókat, a teljes vásárlási összegre vonatkozó kedvezményeket és technikai támogatást is igénybe vehetnek.
A B2B online áruház értékesítése figyelemre méltó, kétszeres növekedést ért el a tavalyi évhez képest.
A Samsung online áruháza a termékek széles választékát kínálja majd a vásárlóknak. Ez a TV-k, monitorok, légkondicionálók, hűtőszekrények, laptopok, mobiltelefonok és még sok más termék közül választhat. Az első Samsung online áruház 2021-ben indult Ausztráliában, Franciaországban, Törökországban, az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban. Később a Samsung online áruházát kiterjesztették olyan régiókra is, mint Európa, Délkelet-Ázsia és a Közel-Kelet. Kevesebb mint másfél év alatt a Samsung online áruházai 30 országban vannak jelen.
A Samsung azt is tapasztalta, hogy az új regisztráló tagok átlagos száma világszerte 100 százalékkal nőtt a tavalyi évhez képest. A B2B online áruházakon keresztül történő értékesítés is kétszeresére ugrott. Mindezek a számok arra ösztönözték a Samsungot, hogy további online áruházakat nyisson, hogy további előnyöket nyújtson a kis- és középvállalkozások ügyfeleinek, valamint maximalizálja nyereségét.