Hirdetés
. Hirdetés

A Meta hatalmas szerződést kötött a McDonald's-szel

|

A következő másfél évben a Meta várakozásai szerint 1,9 millió McDonald's alkalmazott kapja meg a Workplace-t eszközként.

Hirdetés

A következő másfél évben a Meta várakozásai szerint a McDonald's 1,9 millió alkalmazottja fogja használni a Meta Workplace platformját. A Meta számára hatalmas győzelem ez a megállapodás, hiszen egy globális nagyvállalat lett az ügyfele, amelynek számtalan egysége működik szerte a bolygón. A gyorsétterem-lánc már meg is kezdte a Workplace bevezetését alkalmazottai számára, beleértve a vállalati és az éttermi dolgozókat is.

A McDonald's hatalmas léptékben dolgozik, és ez a telepítés sem különbözik ettől. A következő másfél évben a Meta várakozásai szerint 1,9 millió McDonald's alkalmazott kapja meg a Workplace-t eszközként. Tavaly a Workplace-nek 7 millió fizetős előfizetője volt.

Hirdetés

Az üzlet jelentős példája annak, hogyan használnak a frontvonalban dolgozók támogatására a szervezetek egyre több digitális eszközt, és ezt teszik a nem egész nap íróasztalnál ülő alkalmazottakkal való kommunikációra is. Amikor a COVID-19 világjárvány idején vállalatok leálltak, és csak a frontvonalban dolgozók maradtak a szokásos munkahelyükön, ez kiemelte, hogy ezek a munkavállalók mennyire figyelem fókuszán kívül maradtak a technológia szempontjából. A Meta a Workplace alkalmazással igyekezett ezt az igényt kielégíteni, akárcsak a Microsoft, a Workday, a Google és számos más technológiai gyártó.

A Meta szerint a Workplace-t már a McDonald's franchise dolgozóinak jelentős része használja 11 piacon, többek között Spanyolországban, Ausztráliában, Új-Zélandon, Portugáliában, Szlovákiában, a Cseh Köztársaságban és Lengyelországban és az Egyesült Államokban. A McDonald's 2022 folyamán és 2023-ban további piacokon tervezi a Workplace alkalmazását, többek között Kanadában, az Egyesült Királyságban, Németországban, Belgiumban, Ausztriában, Szaúd-Arábiában és Svájcban.

A gyorséttermi óriáscég úgy döntött, hogy agresszívan kiterjeszti a Workplace használatát, miután tavaly Spanyolországban megkezdte a kezdeti kísérleti programot. A vállalat elégedett volt a tapasztalt elkötelezettséggel: Spanyolországban havonta 140 ezer üzenetet küldenek a Workplace-en. Portugáliában a McDonald's éttermek felhasználóinak 73 százaléka heti rendszerességgel aktív.

A McDonald's a Workplace-t arra használja, hogy az alkalmazottak hozzáférjenek az időszerű üzleti frissítésekhez, olyan tartalmakhoz, mint a helyi marketing- vagy promóciós anyagok, képzések és egyéb tartalmak. Az alkalmazottak olyan információkat is megoszthatnak, mint a tippek és a legjobb gyakorlatok. A Workplace elérhető a felhasználók telefonjain, de a Meta megjegyezte, hogy a telepítést "úgy állították be, hogy az alkalmazottaknak lehetőségük legyen a kapcsolódásra, vagy a kapcsolat megszakítására, amikor úgy érzik, hogy erre van szükségük".

Heidi Capozzi, a McDonald's személyzeti vezetője egy nyilatkozatban elmondta, hogy a Workplace "megkönnyíti a személyzet számára, hogy növekedjen és sikeres legyen a munkájában, és hogy mélyebb, tartalmasabb kapcsolatokat építsen ki a csapataival" - számolt be a ZDNet.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.