A Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon is önálló internetes társaságként működő ETARGET a mai napig 176 jelentős magyar portállal áll szerződésben, amelyeken naponta több mint 13 millió reklámlinket jelenít meg. Az ezen oldalakon történt kereséseket a rendszer tárolja. A 100 leggyakrabban keresett szó naprakész listája megtalálható a cég honlapján.
Az ETARGET most felmérést készített a felhasználók internetes szokásairól. A 100 top szóból megközelítőleg 14 600 000 beütés kapcsolódott a bujasághoz! De ami még ennél is megdöbbentőbb, úgy tűnik, hogy a közüzemi számlák megemelése hatással van a szexre. A szex, a pornó és a különféle testrészek mellett ezúttal meglepő módon dobogós helyet foglal el a "gáz" és hetedik helyen szerepel a "víz" szó, kiszorítva ezzel néhány korábbi, biztos befutót.
A 100-as listából egyéb érdekességek is kiderülnek, például az egyedüli szappanopera a Csacska Angyal, az egyetlen együttes a Tokio Hotel, és az egyetlen ország Horvátország, amit a felhasználók rendszeresen keresnek az adott 176 darab portálon.