Hétfőn a Superbrands márkaelemzési cég közzétette azoknak a cégeknek a listáját, amelyek a legtekintélyesebb márkáknak számítanak Nagy-Britanniában. Az 500-as listán tavaly óta a Google négy helyet ugrott előre, egyenesen az első helyre. Visszaesett viszont a British Airways és a BBC. A Financial Times szerint a gazdasági visszaesés miatt a brit vállalatok jelentősen csökkentették hirdetési kötlségvetésüket, ezért az Institute of Practitioners in Advertising szakmai szervezet igyekszik meggyőzni a vállalatokat, hogy a hirdetésre kiadott pénz megtérül.
A Superbrands brit tízes toplistája:
1. Google
2. Microsoft
3. BP (British Petroleum)
4. BBC
5. GlaxoSmithKline
6. Rolls-Royce
7. Financial Times
8. British Airways
9. FedEx
10. Hertz
A Google tarol Nagy-Britanniában
Az idei Superbrands-összesítés szerint a Google megelőzte a BBC-t és a British Airwayst is.
Hirdetés
Hirdetés