Az Amerikában alapított vállalat többet közt 2 GB-os ingyenes tárhelyét használhattuk ki. Az első fizetős csomag a Dropbox Pro, amely havi 9,99 dollárért 50 GB helyet kínál nekünk. A másik csomagban pedig 19,99 dollárért cserébe 100 GB-nyi tárhely felett rendelkezhetünk. Ezeket a tárhelyeket fogja a cég megduplázni 100 illetve 200 GB-ra. Egy másik újításra is számíthatunk, ugyanis ezek mellett egy új, 500 GB-os csomagot is lesz lehetőségünk megvásárolni. A cég a meglévő Pro használóknak extraként egy ingyenes, 3 hónapos trial újdonsággal is kedveskedik, amely a barátoknak és a családtagoknak lesz előnyös.
„A kezdetek óta folyamatosan kapjuk a leveleket, hogy nagyobb Dropboxra is igény lenne. Rengeteg családnak ugyanis több mint 100 GB fotója, videója van, amit szeretnének könnyen megosztani. Mostantól a program automatán fel is fogja tudni tölteni a képeket majdnem bármely kameráról, telefonról, rajongóink életének könnyítésével párhuzamosan.”
Az elmúlt évek során nyomás alatt volt a cég, a többi online tárhelyszolgáltató miatt, gondolok itt a SugarSync-re a Carbonite-ra vagy Mozy-ra. A legnagyobb konkurenciát persze a Microsoft Azure-ja és az Apple iCloudja jelentette, valamint a Google, aki áprilisban indította el szervereit.
A Google Drive 5 GB-nyi ingyen helyet ajánl kezdetben, ezt bővíthetjük havi 2,49 dollár fejében 25 GB-ra. Igényelhetünk 100 GBnyi helyet is 4,99 dollárért, de akár egy 1 TB-ot is rendelhetünk 49,99 dollárért cserébe. Ezek a csomagot még azzal az előnnyel is kecsegtetnek, hogy amint igénybe veszünk egy fizetős verziót, a Gmailünk terhelhetősége is felugrik 25 GB-ra. Mondani sem kell, hogy ezekkel a lehetőségekkel mennyire rázta fel a piacot kedves Google barátunk.
„Ezekben az időkben, amikor a PC-k kezdenek kikerülni a digitális világunk közepéből, a online tárhelyek lettek a kulcsszereplők” – mondta Gartenberg.