A Computerworld évtizedes szakmai tapasztalatára támaszkodva 2014. februárjától megkezdi az üzleti folyamatokhoz és azok adminisztrációjához (folyamatmenedzsment, dokumentumkezelés stb.) kapcsolódó képzések szervezését, hogy segítsen vállalkozását versenyképesebbé tenni.
A Computerworld a szakma elismerten kíváló cégeivel (IBM, Canon, Netlock, Trilobita stb.) létrehozott képzései kisebb csoportban kerülnek megtartásra támogató, bátorító, családias légkörben.
A CW Akadémia (CWA) célja, hogy hiánypótló tanfolyamain nem csak oktatást, hanem valamilyen többletet, inspirációt is kapjanak az itt tanulók, illetve hogy a résztvevő személyek és cégek szakmai elismertségét, kompetenciáját vizsgával és szakértői névjegyzékkel egyaránt növelje.
A CW Akadémia által megvalósított, vizsgával záruló képzések alapja a hazai előírások és gyakorlat, illetve a nemzetközi irányelvek, sztenderdek alkalmazása, valamint új módszertanok és gyakorlatok megismertetése és ezen keresztül a mindennapi munka gyakorlati támogatása.
2014. februárjától a következő képzésekkel várjuk leendő hallgatóinkat:
Nagyvállalati dokumentumkezelés (ötödik csoport indul)
Az utóbbi időben a gazdasági válság következményeként (csökkenő keresletnek, a finanszírozási lehetőségek beszűkülésének és a megnövekedett versenynek köszönhetően) igen erős kényszer nehezedik a vállalatokra hatékonyságának és a versenyképességének növelése érdekében.
Napjaink és a belátható jövő üzleti életét az erőforrásokkal való takarékoskodásra, a költségcsökkentésre és az egyre hatékonyabb üzleti és háttér (kiszolgáló, adminisztratív) folyamatokra törekvés jellemzi.
A dokumentumkezelés (iratkezelés, tartalommenedzsment) egy olyan, nem igazán szem előtt lévő, de nagyon fontos eszköz, amely a fenti célok eléréséhez járul hozzá.
Nagyon sokan vannak, akik hallottak már róla, de nagyon kevesen vannak, akik igazi mélységében ismerik a lehetőségeit és így nem is tudják hatékonyan cégük túlélésében vagy versenyképesebbé tételében felhasználni.
A CW Akadémia Nagyvállalati dokumentumkezelés tanfolyama valamennyi fontos, érintett területre vonatkozó ismeretekkel szolgál.
Indulás időpontja: 2014. március 11., kedd (Részletes tanfolyami tájékoztató: Fodor Zoltán, 06/30/600 31 26)
Kkv dokumentumkezelés tanfolyam
A dokumentumkezelés a piacokkal, az ügyfelekkel, az értékesítéssel, a termeléssel - és általában - a szervezeti folyamatok működésével, működtetésével kapcsolatos ismeretek jövedelmező előállításának, felhasználásának, tárolásának és újrafelhasználásának "tudománya". Ez a dokumentumkezelés biztosítja a törvényi megfelelést, az értékesítés növelését a fenntarthatóságon keresztül és, a minőségirányítási rendszer hatékony működését is. Ez a dokumentumkezelés jelentheti a kkv-k számára versenyelőnyt vagy gazdasági nehézségek közepette a túlélést.
Mi jó hírt hozunk: nem halat osztogatunk, de képzésünkön meg is tanítjuk halat fogni, megtanítjuk a sikeres, újító dokumentumkezelés és munkafolyamatok mesterfogásait. Tanfolyamunkon minden szükséges tudás elsajátítható a kkv-k sikeres dokumentumkezeléséhez.
Indulás időpontja: 2014. március 14., kedd (Részletes tanfolyami tájékoztató: Fodor Zoltán, 06/30/600 31 26)
Elektronikus aláírás a gyakorlatban, hiteles üzleti folyamatok és dokumentumkezelés
A képzés célja az elektronikus aláíráshoz kapcsolódó alapvető jogi, műszaki, szabvány és gazdasági fogalomrendszer ismertetése, valamint a már megvalósult és hatékonyan működő, elektronikus aláíráson alapuló rendszerek bemutatása. Tanfolyamunk célközönsége az elektronikus ügyintézésben érintett vezetők, gazdasági és folyamatszervező szakemberek valamint az elektronikus aláírás technológia iránt érdeklődők - azaz oktatásunk nem csak informatikusoknak hasznos és ajánlott! A tanfolyam bemutatja az elektronikus aláírás használatát a vállalat, a vállalkozás üzleti folyamataiban, dokumentumkezelésében.
Indulás időpontja: 2014. március 28., péntek (Részletes tanfolyami tájékoztató: Fodor Zoltán, 06/30/600 31 26)
Iratkezelési szabályzat és irattári terv készítés (tréning)
Az iratkezelési szabályzat egy-egy vállalat vagy szervezet működése során keletkezett dokumentumok kezelésére irányuló szabályokat és azok módszertanát, valamint a kapcsolódó feladat- és hatásköröket foglalja össze. Az irattári terv teljes körűen szabályozza az iratkezelés és az iratmegőrzés rendjét
Önnek is gondot okoz az iratok biztonságos és jogszerű kezelése vagy a régebbi dokumentumok visszakeresése? Az iratkezelési szabályzat és irattári terv összeállítása segít a törvényi előírásoknak megfelelő iratkezelés, dokumentumkezelés kialakításában.
Indulás időpontja: 2014. március 31., hétfő (Részletes tanfolyami tájékoztató: Fodor Zoltán, 06/30/600 31 26)
Iratkezelés a gyakorlatban tanfolyam (kilencedik csoport)
Ismert tény, hogy a gazdasági helyzet alakulásával az adóhatóság (NAV) ellenőrzései gyakoribbak és alaposabbak – a kiszabható bírságok pedig egyre nagyobbak és nagyobbak!
Az ellenőrzések legnagyobb része az iratokra, dokumentumokra irányul – vagy azokkal összefügg!
Ön és cége nyugodtan áll a hatósági ellenőrzések elébe? Kerülje el a bírságot - mindenféleképp érdemes eljönnie vagy elküldeni munkatársait tanfolyamunkra! Jobb félni, mint megijedni – vesse össze a tanfolyam árát a csak egyetlen számla eltűnéséért kiszabható 500 ezer forintos bírsággal!
Indulás időpontja: 2014. április 3., csütörtök (Részletes tanfolyami tájékoztató: Fodor Zoltán, 06/30/600 31 26)
Elektronikus számlázás szakértő tanfolyam (hetedik csoport)
Kell-e Önnek elektronikus számlázás - vagy elég hatékonyan működik-e a meglevő? Hagyományos e-számla? Számlázzon felhőből? Mi legyen a papírszámlákkal? Képes megalapozott döntést hozni?
Képzésünk során a jogszabályi környezeten túl bemutatjuk az e-számlázás üzleti hasznait, jogi, technikai, gyakorlati hátterét, illetve az ellenőrzési tapasztalatokat. Különös hangsúlyt szentelünk a sikeres bevezetés, működtetés kérdéseinek. Magyarországon elsőként kínálunk vizsgalehetőséget az elektronikus számlázás tanfolyamhoz kapcsolódóan.
Indulás időpontja: 2014. április 22., kedd (Részletes tanfolyami tájékoztató: Fodor Zoltán, 06/30/600 31 26)
Szakértői névjegyzék
A CW Akadémia által elindított, menedzselt és egyre elismertebb névjegyzékek nyilvántartásba veszik azon szakembereket, akik a vizsgát tesznek tanfolyamaink végén.
Tartalmazza azon szakembereket, akik a képzéseken való rendszeres részvétellel biztosítják, hogy ismereteik mindig naprakészek legyenek és napi munkájuk, döntéselőkészítői, döntéshozói, ellenőrzési és tanácsadói tevékenységük hozzájáruljon szervezetük mind eredményesebb működéséhez.
A CW Akadémia szakértői névjegyzékének kettős a célja:
1. a munkavállalók szakmai tudásának elismerése, munkaerőpiaci értékük növelése, boldogulásuk elősegítése (kiemelkedési lehetőség a hasonló szakemberek közül),
2. a cégek orientálása: mely partnereik rendelkeznek megfelelő üzleti adminisztrációs (dokumentumkezelés, iratkezelés, workflow, archiválás, elektronikus számlázás) kompetenciával, kihez lehet bizalommal fordulni (versenyelőny biztosítása).
Oktatóink
Gyakorlati jellegű oktatásainkat az adott szakterület vezető cégeinek jelentős előadói-prezentációs tapasztalattal rendelkező munkatársai tartják.
Jelentkezzen MOST! Részletes írásos tájékoztató, jelentkezési lap és további információ igénylése, valamint tájékoztatás a kedvezményekről a CW Akadémián, Fodor Zoltán szakértőnél (06/30/600 31 26).
Elérhetőség
CW Akadémia
Fodor Zoltán
szakmai felelős
Mobil: 06/30/600 31 26
zfodor@computerworld.hu