A Chromebookok nem lettek akkora slágertermékek, mint anno az iPhone, de azért kaptak figyelmet a médiában. Az aktív megjelenések ellenére a notebookok nem tettek túl lenyűgöző benyomást a felhasználókra, és a szektorban sem váltak meghatározó ponttá.
Az okok között lehet keresgélni, az egyik leggyakrabban felmerülő például a Chrome OS alacsony elterjedtsége. Egyesek szerint a használható beépített tárhely hiánya is erősen gondolkodóba ejti az embereket, akik eddig nem igazán keresték a Chromebookokat.
A Chromebookok olyannyira nem értek el eddig sikereket, hogy a Digitimes forrásai szerint még a Microsoft Surface tabletet is sokkal többen választják ezekben a PC-piac számára nehéz időkben. Ezidáig nagyjából 500 000 darab talált gazdára, ami a notebook-piacra vetítve még 1 százalékos részesedést sem jelent. A Google-nek az sem segített, hogy a 12,85 hüvelykes Chromebook Pixel (2560 x 1700-as felbontással) 1300 dolláros (eurós) árcédulát kapott.