Ki gondolta volna, hogy a világunk ilyen kreatív? A "kreatív" szó ismételten a világ leggyakrabban használt kulcsszavává vált, amivel a LinkedInen szereplő jellemzésekben találkozhatunk. A legfrissebb lista szerint ez az elsőszámú kifejezés a tagok profiljaiban.
A LinkedIn nemcsak az angol szavakat vizsgálta, hanem a lefordított megfelelőket is, összesen 187 millió tagnál. Bár a legutolsó rangsorolás óta több mint 50 millió új tagja lett az oldalnak, globálisan ismét a "kreatív" a legnépszerűbb buzzword.
A "kreatív" kifejezés ezen belül is kimagaslóan sokat van használva az Amerikai Egyesült Államokban, Ausztráliában, Hollandiában, Kanadában, Németországban, Új-Zélandon, Szingapúrban és Svédországban. A "hatékony" Indiában a legnépszerűbb, az "analitikus" Svájcban, míg a "kísérleti" Brazíliában. A spanyolok a "specializált" kifejezést szeretik, a franciák és az olaszok a "felelős" szót, míg az egyiptomiak és az indonéziaiak a "multinacionális"-t. A "motivált" az Egyesült Királyságban, az Emirátusokban, Malajziában, Dél-Afrikában és Szaúd-Arábiában a legkedveltebb.