Az Internet Marketing Klub (IMK) és a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) ötödik alkalommal választotta ki a legjobb honlapokat. A díjakat a zsűri tíz kategóriában ítélte oda, és négy honlapot különdíjjal jutalmazott. A Kirowski idén három díjat vihetett el: kultúra kategóriában a Budapest Filmnek készített honlap nyert, az ipari web kategóriában pedig a Mol regionális honlapjáért kapott díjat az ügynökség. A zsűri a technikai megvalósítást, a designt és a portál koncepcióját értékelte. Az ügynökség ezenkívül különdíjat kapott a KDB Bank portáljáért is.
A médiakategória győztese a FigyelőNet lett, a honlapot a Sanoma nevezte be. Márkasite-ok közül a Carnation nyert a Pannon Mobilszélessáv weboldallal. Az oktatással foglalkozó site-ok versenyét a Dint Szolgáltató nyerte a Dint.hu-val, míg a kereskedelem kategória győztese a Fotomarket lett.
Kecskemét Önkormányzatának weboldala lett a legjobb a kormányzat és település témakörében, a szolgáltatók kategória versenyén pedig a GlobalPlaza győzött. Az Év honlapja címet a Medicover Egészségközpont és a Nonprofit kategóriában induló Mindentudás Egyeteme is megkapta.
A KDB Bank website-ján kívül különdíjat kapott a Szépművészeti Múzeum honlapjáért a Mirai Interactive, a Sielok.hu oldalért a Perfect Team, valamint az Ivad.hu oldalért Ivád Község Önkormányzata.
Az elbírálásban döntő szempont volt a honlap felépítettsége, az információ minősége és frissessége, a tartalom aktualitása, az interaktivitás mértéke, a szolgáltatások fejlettsége valamint a kitűzött vállalati cél tartalmi és képi megvalósulása.
A 2006-os év honlapja
Idén 186 weboldal mérkőzött meg egymással az Év Honlapja 2006 versenyen. A legtöbb díjat a 3 kategóriában is brillírozó Kirowski kapta.
Hirdetés
Hirdetés