A cég bevételének 85 százalékát a reklámok termelték: összesen 1,25 milliárd dollárt, ami 43 százalékos növekedés 2012-höz képest. Ennek a reklámbevételnek a 30 százalékát a mobil hirdetések termelték. A vállalat profitja 219 millió dollár volt, ez is 7 százalékos növekedés tavalyhoz képest. A részvényenkénti jövedelem 0,09 dollár, ami kicsivel kevesebb, mint amit az elemzők prognosztizáltak.
“Nagyot léptünk előre az első három hónapban” - mondta Mark Zuckerberg, a Facebook vezére. A napi aktív felhasználók száma 65 millió volt, ami a tavalyihoz képest 26 százalékos növekedés. Havi szinten a növekedés 23 százalék, ez 1,11 milliárd felhasználót jelent. 54 százalékkal - 751 millió - nőtt a mobil felhasználók száma havonta.