A ComScore adatai szerint az idei ünnepi szezon első 46 napja alatt 35 milliárd dollárt költöttünk el online. A november 1. és december 16. közötti eladások 13 százalékkal voltak magasabbak a tavalyi év ugyanezen időszakában feljegyzett adatoknál. Az elmúlt hét egyébiránt rekordot is hozott, ugyanis egyetlen hét alatt több mint 7 milliárd dolláros forgalom született a weben.
A Zöld Hétfőn (az eBay jelzője a december második hétfőjére) 1,275 milliárd dolláros forgalom volt jellemző, és három másik nap is volt, amikor az eladások összege meghaladta az 1 milliárdot. Ennek ellenére a 13 százalékos plusz alacsonyabb a vártnál, ugyanis az utóbbi hetekben a költekezés lelassult.
Az elemzők az év utolsó napjaiban bekövetkező feltámadásra várnak, ugyanis rengeteg kereskedő ígért ingyenes szállítást a szezon utolsó napjaira.