A cég által közzétett timeline segítségével végigkövethetjük a közösségi hálózat növekedését, képeket láthatunk az első irodákról, és górcső alá vehetjük az elmúlt években elért mérföldköveket.
Lassan de biztosan növekedett a LinkedIn az elmúlt 10 év során, miközben más közösségi oldalak nagyra nőttek, aztán csúnyán elbuktak. A MySpace például szintén 2003-ban indult, gyors dominanciát ért el a közösségi térben, de gyorsan ki is égett.
A LinkedIn növekedése igazán az utóbbi években gyorsult fel, három éve még csak 90 millió felhasználója volt. Hogy miképpen vált egy “önéletrajzi oldal” teljes értékű közösségi hálózattá? Nos, a LinkedIn folyamatosan fejlesztette szolgáltatásait, hogy segítse a tagokat a munkakeresésben, munkaerő felkutatásában és a rengeteg iparági tapasztalat kicserélésében.
Természetesen a belbecs mellett a külcsínnel is foglalkoztak, elnézve ezt a slideshow-t az oldal dizájnjáról elmondható, az idő pozitívan hatott a LinkedIn megjelenésére.