A hatékonyság és versenyképesség fokozásán túl a vállalatvezetőknek ezért az üzletfolytonosság biztosításához és a jövőbeni hasonló események eredményes megválaszolásához is gondoskodniuk kell az erőforrások okos és fenntartható felhasználásáról, amit az üzlet digitális átalakításával érhetnek el.
- Jól működnek a folyamatok, ha a továbblépéshez szükséges információ rendelkezésre áll az adott ponton a megfelelő pillanatban, mondta Lázár Péter, az itelligence Hungary értékesítési és projektmenedzsere. - Automatizálással ez minden szakaszban megoldható, amelyben az emberi beavatkozás értelmes módon kiváltható.
Információk alatt nemcsak tranzakciós rendszerekből vagy a dolgok internetéről érkező adatokat, hanem üzleti dokumentumokból, online értékesítési felületekről, vevőszolgálatoktól, közösségi hálókról és más forrásokból érkező adatok és információk elemzésével nyert betekintést is értjük.
- Az automatizált folyamatok megfelelő megválasztásához hasonlóan fontos ezért az integráció is, amelyhez a felhőalapú technológiák adják a legfejlettebb platformot, mondta a szakember. - A vállalatok többsége azonban továbbra is házon belül fogja tartani az adatok és információk egy részét, folyamataik ezért öröklött és újgenerációs, házon belül és nyilvános felhőben, hagyományos és modern szolgáltatási modellben működő rendszereken fognak átívelni.
Az itelligence több évtizedes tapasztalatot gyűjtött, és iparági kompetenciákat épített ki SAP környezetben, a folyamatmenedzsment, a vállalati tartalomkezelés és a rendszerintegráció terén. Hozzáértő partnerként hathatósan segítjük ügyfeleinket digitális átalakulásukban, amely lépésről lépésre vezeti őket stratégiai céljaik eléréséhez.
A folyamatok digitalizálását az itelligence, az SAP világszinten is egyik legnagyobb partnereként, modern kezelőfelületű kész iparági megoldásokkal is támogatja. Az it.Forwarding segítségével a gyártó-, szállítmányozó és fuvarozó cégek tehetik folyamataikat papír- és érintésmentessé. Az iparágfüggetlen it.document megoldással pedig kulcsfontosságú bizonylataik - például a vevői rendelések, vevőigények és számlák - jóváhagyási folyamatait automatizálhatják a vállalatok, így akár a dokumentumkezelésre fordított idő 60 százalékát is megtakaríthatják.