Informatikai infrastruktúrára és szoftverekre kijelölt keretük 67 százalékát a szervezetek 2020-ban már felhőszolgáltatások előfizetésére és bevezetésére fogják költeni az IDC előrejelzése szerint. A felhőben az ügyfélmenedzsment már ma is a legnépszerűbb alkalmazási területek közé tartozik, és ennek jó oka van.
Megannyi csatornán - személyes találkozók, hagyományos és elektronikus levelezés, telefonhívások és mobilapplikációk, webáruházak és közösségi hálók, csevegőprogramok és vevőszolgálatok útján - zajlik a kapcsolattartás és az értékesítés, amelyeket a vállalatoknak mindenkor pontosan át kell látniuk és össze kell hangolniuk az ügyfél-elégedettség és az eladások növeléséhez. Házon belül, klasszikus szolgáltatási modellben az omni-channel működéshez szükséges integráció és analitikai képességek kialakítása roppant körülményes és költséges lenne, felhőalapú megoldásokkal viszont gyorsan és rugalmasan, költséghatékonyan kivitelezhető.
Vitális Péter üzletfejlesztési menedzser, itelligence Hungary
- Az SAP Hybris felhőszolgáltatásával az értékesítés, a vevőszolgálat, a kiskereskedelem és a marketing területét egyaránt támogatjuk - mondta Vitális Péter, az itelligence Hungary Kft. üzletfejlesztési menedzsere. - A felhőszolgáltatás az SAP ERP, adattárház- és üzletiintelligencia-megoldásához éppúgy kapcsolódik, mint a vállalati naptárhoz, levelezéshez és telefonrendszerhez, valamint a közösségi hálókhoz, így 360 fokos képet ad az ügyfelek teljes történetéről a megkeresésektől kezdve az ajánlatokon, kedvezményeken és rendeléseken át a vásárlási tranzakciókig. Ugyanarról a felületről hathatósan támogatja a szerződések és más dokumentumok, például prezentációk, továbbá az üzleti lehetőségek kezelését, a hozzá tartozó mobilalkalmazás pedig offline üzemmódban is használható.
Programozás nélkül szerepkörre szabható műszerfalakkal és valós idejű analitikai képességekkel segíti az SAP Hybris Cloud for Customer a gyors áttekintést, jelentéskészítést és tervezést.
- Anyavállalatunk, az itelligence AG a tavaly felvásárolt ITML GmbH vállalat SAP-val integrált CRM Sales alkalmazásával és saját it.digital sales megoldásával, beépülő moduljaival a testre szabás további lehetőségeit is kínálja a vállalatoknak - mondta Vitális Péter. - Ezzel a felhőalapú ügyfélmenedzsment-megoldással gyorsította fel a tervezés és az előrejelzés folyamatát a világ 23 országában több mint 5500 vállalatot kiszolgáló itelligence AG is. Magyarországon az ortopédiai és traumatológiai eszközöket gyártó Sanatmetal Kft., amely az ügyféllátogatásokat optimalizálta az itelligence Hungary segítségével, mindössze 2 hónap leforgása alatt bevezette a felhőszolgáltatást.