Hirdetés
. Hirdetés

A BYD 100 milliárd jüant invesztál intelligens technológiái fejlesztésébe

|

Az első ötmillió autó eléréséhez 15 évre volt szükség, ám a következő ötmillióhoz már elég volt 15 hónap.

Hirdetés

A BYD 100 milliárd jüant invesztál intelligens technológiái további fejlesztésébe, célja a mesterséges intelligencia és az autóipar rendszereinek összehangolása, és ez által a mindennapi autózás kényelmesebbé, biztonságosabbá tétele - közölte a kínai autógyártó abból az alkalomból, hogy átadták a márka tízmilliomodik, új energiákkal hajtott modelljét tulajdonosának.

A BYD PR Hungary közleményében az új energiákkal hajtott járművek globális vezető gyártója kiemeli: a márka a jövőben is a technológiai kutatás és a fejlesztés élvonalában kíván állni, vezető pozícióra törekszik a magas szintű műszaki technológiák világszintű piacán.

A közlemény szerint a vállalat elnöke, Wang Chuanfu (Vang Csuanfu) felidézte, hogy a BYD az elmúlt harminc év alatt rekordgyorsasággal fejlődött egy mindössze húsz dolgozót foglalkoztató startup-ból közel egymillió munkavállalót alkalmazó globális vállalkozássá. Az első ötmillió autó eléréséhez 15 évre volt szükség, ám a következő ötmillióhoz már elég volt 15 hónap - ez tökéletesen példázza a cég elkötelezettségét az új energiákkal hajtott járművek folyamatos fejlesztése és értékesítésének bővítése iránt - mutatott rá az elnök.

Az ünnepi tízmilliomodik autót - egy DENZA Z9-est - Feng Ji, a Game Science alapítója és elnöke, a világszerte sikeres videojáték, a Black Myth: Wukong atyja vehette át.

Hirdetés

A BYD 2003-ban alapított autóipari leányvállalata, BYD Auto a globális közlekedési szektor zöld átállásának felgyorsítását célozva tisztán elektromos és plug-in hibrid járművek fejlesztésére összpontosít. A vállalat a világ első autógyártója, amely a fosszilis üzemanyaggal működő járművek gyártását leállította, és 9 egymást követő évben a konnektorról tölthető személygépkocsik (NEV) eladásának élén állt Kínában.

A BYD Auto 2023-ban jelentette be, hogy óriásberuházást indít Magyarországon. A Szegeden 1200-1500 milliárd forintos beruházással épülő gyárban mintegy 10 000 embert fogalalkoztatnak majd, az első járművek 2025 második felében készülnek el.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.