Az Avaya Aura új megoldást kínál a maximálisan 2400 főt foglalkoztató vállalatok számára: elsőként alkalmazva virtualizált technológiát annak érdekében, hogy egyszerűsítsék a valós idejű kommunikációt, miközben csökkentik a felhasznált teljesítményigényt és a szükséges eszközök számát.
Az egységes kommunikációt és a dolgozók együttműködését támogató megoldások egyre fontosabbak a közepes méretű vállalatok számára. A megoldás akár már 100 fős vállalat esetében is alkalmazható és egészen 2400 felhasználóig használható, akár 250 különböző helyszínen. Az új megoldás egyszerűbb, költséghatékonyabb működést kínál, valamint könnyebb hozzáférést biztosít a kontakt centerekhez.
Az Avaya Aura középvállalatok számára kifejlesztett alkalmazása az iparágban elsők között alkalmazza a virtualizációs technológiát a valós idejű kommunikációhoz. A virtualizáció, mely célszoftver használatával egyetlen hardveren több alkalmazás egyidejű futtatását teszi lehetővé, az Avaya számára egy központi fejlesztési irány, erre lesznek telepítve a jövőbeli alkalmazások is.
Az Avaya Aura System Platform valós idejű virtualizációs technológia, a meglévő Avaya Communication Manager, a Voice Messaging, a SIP Enablement Services, az Application Enablement Services, a Utility Services és a Media Services alkalmazások egyszerveres telepítését teszi lehetővé.
Az virtualizáció ilyen jellegű alkalmazása újabb lépés a zöld-irodák irányába.
Zöldül a vállalati kommunikáció is
Mintegy 75 százalékos megtakarítást ígér az Avaya új megoldása hardver-, energia-, hűtés- és fenntartási igény terén.
Hirdetés
Hirdetés