A 2015-ös év webáruházi trendjeit alapvetően befolyásolni fogja a vasárnapi zárva tartás március közepi életbe lépése. Szakértők egybehangzó véleménye szerint a rendelkezés egyértelműen a webáruházaknak fog kedvezni. 2014-ben a webáruházak forgalma egy év alatt majd 30 %-kal növekedett. A növekedés idén még nagyobb tempót vehet.
A forgalomnövekedés és a vasárnapi zárva tartási rendelet miatt nem csak a webáruházak működtetésében, hanem a webes értékesítés informatikai rendszereiben, a logisztikában, futárszolgálatoknál, az elektronikus fizetésben és számlázásban, valamint az internetes marketingben és a jogi következményekben is alapvető változásokat hoz. Várható a webáruházak számának gyarapodása és nemzetköziesítése is.
Készüljön fel a változásokra és az elengedhetetlen fejlesztésekre a Piac&Profit szakértőinek, a gyakorlati életben jártas előadóinak segítségével.
Időpont: 2015. február 19. 10.00-15.30 (csütörtök)
Korlátlan ingyenes parkolási lehetőség!
Támogatja: BKIK XVIII. Osztály
Program:
Regisztráció: 9.30−10.00
10.00−10.30 Milyen a közeli jövő versenyképes, korszerű webáruháza? A webáruházak fejlődésének útjai. Adózási és számviteli buktatók az e-kereskedelemben.
Előadó: dr. Ormos Zoltán, a Szek.org (Szövetség az elektronikus Kereskedelmért) elnöke
10.30−10.50 Hazai webáruházi trendek és üzleti lehetőségek a vasárnapi működés érdekében.
Előadó: Karakas Kitti, eNET Kft.
10.50−11.30 Az internetes webáruházi marketing újdonságai, a keresőoptimalizálás speciális, webáruházakra vonatkozó praktikái. Dinamikus hirdetési megoldások: továbbfejlesztett e-kereskedelmi analitika, merchant center – termék hirdetés külföldön, dinamikus remarketing, dinamikus keresőkampányok és azokhoz szükséges keresőoptimalizálási beállítások.
Előadó: Kocsis Márk üzletágvezető, AS Services Kft.
11.30−11.50 E-számlázás. Széleskörű bevezetésének, elterjedésének technikai és adminisztrációs feltételei.
Előadó: Piya Csaba ügyvezető igazgató, N-Ware Informatikai és Tanácsadó Kft.
11.50−12.20 Konzultációs és kávészünet
12.20−12.40 A webáruházak kialakításának alternatívái . Bérelt, „ingyenes” webshopmotorra épített vagy egyedi? A választás nagyban függ a megbízó üzleti elképzeléseitől. Az egyes megoldások előnyei és hátrányai, mintapéldák tanulságokkal.
Előadó: Bernáth Lajos sales manager, Trendency Zrt.
12.40−13.00 Új trendek és perspektívák a logisztika világában . Csomagküldés a webáruházak szemszögéből.
Előadók: Colin Snead ügyvezető igazgató, Hum Frigyes kereskedelmi képviselő, Fürgefutár.hu. Kft.
13.00−13.30 A vasárnapi zárva tartás jogszabályainak webáruházakra vonatkozó rendelkezései, azok értelmezése, a működtetésre vonatkozó új mozgásterek elemzése. Az elektronikus kereskedelemre vonatkozó szabályok, a reklámjog vonatkozó részei
Előadó: dr. Mayer Erika ügyvéd, Mayer és Társai Ügyvédi Iroda
13.30−14.10 Konzultációs és ebédszünet
14.10−14.30 Az online vásárlást hatékonyan kiszolgáló háttér fontossága. Online vásárlás és CRM.
Előadó: Kubinyi Ferenc ügyvezető igazgató, MédiaOrigo
14.30−14.50 Webfelület- és informatikai fejlesztési kérdések és válaszok a növekvő forgalom és megváltozott működési feltételek függvényében.
Előadó: felkérés alatt
14.50−15.10 Mit tehetünk az elektronikus fizetés elterjedésének előmozdításáért. Új trendek a korszerű és gyors fizetési lehetőségekben.
Előadó: felkérés alatt
15.10−15.30 Szállítmányozás változás alatt. Az EKÁER és az útdíjak, valamint a növekvő költségekre adandó válaszok.
Előadó: felkérés alatt