Elsőként a debreceni üzlet kapott új belső kialakítást, a megújulás pedig országszerte tovább folytatódik az év folyamán. Az üzletek kialakításában fontos szerepet kapott a Vodafone Csoport felmérése és tapasztalata. A nemzetközi kutatás szerint a márkaüzletekbe látogatók egy része vásárlási szándékkal érkezik, míg mások érdeklődnek, információt vagy szolgáltatást kérnek. A kutatás meglepő eredményének nyomán a különböző igényekkel érkező látogatók kiszolgálását mostantól újonnan berendezett környezet segíti, amely megkönnyíti az eligazodást. A felmérés szerint az is előfordul, hogy a leendő, illetve a már meglévő ügyfeleknek várakozniuk kell. A várakozási idő hasznos és informatív eltöltését szolgálják az interaktív megoldások, a mobiltelefonok kipróbálásának lehetősége, a Vodafone live! oldalainak böngészése, a termékek és szolgáltatások egész sorának megtapasztalása.
A saját tulajdonú márkaboltokban elhelyezett Online Ügyfélszolgálati terminál segítségével kényelmesebbé és gyorsabbá vált az ügyintézés, hiszen az előfizetők az Online Ügyfélszolgálaton keresztül kezelhetik prepaid vagy postpaid előfizetéseiket, így például tarifacsomagot válthatnak, megrendelhetnek vagy lemondhatnak különböző szolgáltatásokat, esetleg módosíthatják ügyféladataikat.
Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója a márkabolt hivatalos megnyitóján bejelentette, hogy a Vodafone Magyarország 1 millió forinttal támogatja a debreceni paneltűz károsultjait.